تمام تخفیف‌های برند دیجی کالا جت

تخفیف‌های منقضی شده دیجی کالا جت
درباره برند دیجی کالا جت

اگر قصد سفارش مایحتاج منزل از فروشگاه‌های سوپرمارکتی اطراف منزل خود به صورت اینترنتی را دارید و می‌خواهید در کمترین زمان ممکن محصولات سفارشی خود را دریافت نمایید، بهترین گزینه « دیجی کالا جت » می‌باشد. دیجی کالا جت، محصول جدید پلتفرم دیجی کالا با ارسال رایگان و سریع می‌باشد که به تازگی شروع به فعالیت کرده است.

محصولات سوپرمارکتی از دو طریق تامین می‌شود، یکی از طریق سوپرمارکت‌های معتبر سطح شهر و دیگری انبارهای اختصاصی کالاهای سوپرمارکتی دیجی کالا که «جت مارت» نام دارد و سعی شده تا تنوع کالایی را از بهترین برندها با مناسب‌ترین قیمت برای مشتریان خود فراهم کند و در کمترین زمان به دست مشتریان خود برساند.

در این سامانه رضایت و راحتی مشتریان از اهمیت بالایی دارد و بر همین اساس تمام سعی خود را در راستای تامین نیازهای مشتریان خود دارد تا بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را در کمتر از 30 دقیقه ارائه دهد. در واقع کیفیت و سرعت بالا از شاخصه های اصلی راه‌اندازی این سامانه است.

ابتدا کافیست در سامانه عضو شوید و یا اگر از قبل عضو دیجی کالا بوده‌اید و آدرس‌های مشخصی دارید تنها با وارد کردن شماره تلفنی که عضو هستید وارد شوید و پس از ثبت آدرس مورد نظر فروشگاه‌های اطراف خود را می‌توانید مشاهده کنید و خیلی راحت اقلام مورد نیاز خود را از فروشگاه انتخابی با یک جستجوی ساده از بین دسته بندی موجود که شامل انواع تنقلات، نوشیدنی،لبنیات، آرایشی و بهداشتی، چاشنی و افزودنی، غذای آماده، نان و خواربار، پروتئینی، دسر و شیرینی، خانه و آشپزخانه، نوشت ابزار و اداری هستند، پیدا کنید و به سبد خرید خود اضافه نمایید و برای پرداخت به صورت آنلاین از طریق درگاه پرداخت موجود اقدام کنید.

توجه داشته باشید که هنگام انتخاب فروشگاه مورد نظر تمام مشخصات ارسالی، حداقل خرید، هزینه ارسال و زمان تقریبی ارسال برای شما درج شده است تا با خیال راحت خرید کنید.

 

 

وب‌سایت «آفـِمون» برای شما عزیزان با ارائه کد تخفیف‌های مختلف این امکان را ایجاد می‌کند تا براحتی بعد از خرید خود از وب‌سایت « دیجی کالا جت » با استفاده از کد تخفیف، بر روی خرید خود تخفیف بگیرید. کافیست ابتدا در سامانه عضو شوید و پس از ورود به وب‌سایت آفمون به قسمت ” فروشگاه اینترنتی” رفته و بر روی برند ” دیجی کالا جت ” کلیک نمایید تا از تخفیف‌های موجود آن بهره‌مند شوید.

برای استفاده از کد تخفیف تنها کافیست کد ارائه شده را کپی کنید و در سایت مورد نظر وارد کنید. همچنین براحتی با نصب افزونه آفمون می‌توانید از آخرین تخفیف‌ها مطلع شوید و تخفیفی را از دست ندهید. آموزش نصب افزوه آفمون را می‌توانید با مراجعه به صفحه اول وب‌سایت آفمون مشاهده نمایید.

مطالعه بیشتر