تمام تخفیف‌های برند گروه آموزشی ماز

در حال حاضر کد تخفیف فعال موجود نیست.
تخفیف‌های منقضی شده گروه آموزشی ماز
درباره برند گروه آموزشی ماز

اگر برای کنکور نیازمند دوره‌هایی همچون کنکور شبیه ساز، نکته و تست در هر رشته‌ایی هستید به وب‌سایت ماز مراجعه کنید و از دوره‌های این وب‌سایت استفاده نمایید. شما براحتی می‌توانید از آزمون آنلاین، کلاس آنلاین و همچنین از کتاب‌های پر فروش آن بهره‌مند شوید. وب‌سایت «گروه آموزشی ماز» تنها موسسه کنکور تو کشور می‌باشد که تمام افراد مسئول در این موسسه در کنکور رتبه برتر گرفته اند.

در این سامانه شما می‌توانید به برنامه‌های آنلاین آموزشی، کلاس‌ها و آزمون‌ها در هر پایه تحصیلی و دروس اختصاصی و عمومی دسترسی داشته باشید. همچنین ماز یکی از پر فروش‌ترین مولفان کتاب‌های کمک آموزشی کنکور می‌باشد که توانسته بیش از 10 جلد کتاب کمک آموزشی را تا به امروز ارائه دهد.

همچنین براحتی و با خرید پکیج‌های مختلف برای هر پایه تحصیلی و در هر رشته‌‌ای می‌توانید کلاس‌ها را به خانه‌ی خود بیاورید.

این پکیج‌ها شامل؛ پکیج طلایی، نقره‌ای، برنزی می‌باشد که با خرید این پکیج‌ها با توجه به نوع پکیج از آزمون همه دروس، کلاس تست پیشرفته دروس اختصاصی، کلاس‌های سالیانه همه دروس بهره‌مند می‌شوید. لازم به ذکر است که در سامانه ماز با خرید اشتراک الماس از خدمات بسیار زیادی همچون انواع کلاس تست، آزمون همه دروس، کارگاه‌ها و دوپینگ‌ها و غیره می‌توانید استفاده کنید.

 

وب‌سایت «آفـِمون» برای شما عزیزان که قصد خرید و استفاده از پکیج‌ها و برنامه‌های آنلاین سامانه اینترنتی «گروه آموزشی ماز» را دارید با ارائه و معرفی کد تخفیف‌های مختلف این امکان را ایجاد می‌کند تا خرید خود را با مناسب ترین قیمت انجام دهید. فقط کافیست پس از ورود به وب‌سایت آفمون به قسمت ” مشاوره و آموزش” رفته و بر روی برند ” گروه آموزشی ماز ” کلیک نمایید تا از تخفیف‌های موجود آن بهره‌مند شوید. با نصب افزونه آفمون بر روی سیستم خود می‌توانید از آخرین تخفیف‌ها با خبر شوید و هیچگونه تخفیفی را از دست ندهید.

مطالعه بیشتر