مدت اعتبار :
تخفیف دائمی است
این کد تخفیف رو پرینت کن!
اضافه به علاقه مندی ها

40 درصد آف محصولات برند «آدرا» از خانومی

برند آرایشی بهداشتی «آدرا» با استفاده از مواد اولیه با کیفیت توانسته در بین برندهای ایرانی جایگاه ویژه‌ایی را کسب نماید و محصولات آرایشی بهداشتی همچون انواع ماسک مو و صورت، کرم‌های دست و صورت، لوسیون‌های مختلف و انواع شامپو و غیره را تولید می‌نماید. سامانه اینترنتی خانومی فروشگاه اینترنتی است با مجموعه کاملی از برندهای آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن اصل. شما به راحتی با مشاوره و کارشناسی راحت از محصول مورد نظر خود می‌توانید خریدی مطمئن و آسان در هر کجای ایران داشته باشد و در محل انتخابی خود دریافت کنید.

اگر شما قصد خرید از محصولات آرایشی بهداشتی برند «آدرا» از فروشگاه خانومی را دارید، این فرصت را از دست ندهید، کافیست بدون وارد کردن کد تخفیف از تخفیف 40 درصدی اعمال شده بر روی محصولات این برند بهره‌مند شوید و در هنگام ثبت نهایی خود تخفیف بگیرید.

برای ورود به وب‌سایت فروشگاه خانومی و خریداری از محصولات آرایشی بهداشتی برند آدرا این سامانه بر روی دکمه‌ی سبز ” خرید کنید ” کلیک نمایید.

تا حالا از افزونه آفِــمون استفاده کردی!؟ می‌دونی چکار میــکنه؟! اگر نمی‌دونی اینجا کلیک کن، مطمئن باش دیگه از تخفیف‌ها جا نمی‌مونی.

این تخفیف را به اشتراک بگذارید: