متاسفانه این کد تخفیف منقضی شده :(
برای مشاهده سایر کد تخفیف‌های برند پارس پک کلیک کن.
مدت اعتبار :
منقضی شد!
این کد تخفیف رو پرینت کن!
اضافه به علاقه مندی ها

تخفیف 20 درصدی هاست از پارس پک

MB-2020WRA
کپی کن

سامانه پارس پک ( پارس پروا ) برای پشتیبانی از سرورهای مجازی، سرورهای قدرتمند را ارائه می‌دهد که شامل انواع سرور مجازی‌ اختصاصی، سرور ابری، خدمات هاستینگ می‌باشد. برای تمامی سازمان‌های دولتی، ارگان‌ها، خبرگزاری‌های بزرگ، گیم سرورها و غیره خدمات گسترده‌ای را در کنار پشتیبانی کادر فنی ارائه می‌دهد.

هاست به معنای میزبان در وب و شبکه‌های اینترنتی می‌باشد که وظیفه آن دریافت و ارسال داده‌ها است که برای نمایش دادن اطلاعات در وب‌سایت خود باید از هاست ( Host ) با توجه به نیاز زمینه فعالیت خود استفاده نمایید. هاست‌های ارائه شده در سامانه پارس پپک برای سایت‌هایی مناسب هستند که بخواهند از خدمات میزبانی ابری یا cloud hosting استفاده نمایند. میزبانی ابری برخلاف میزبانی اشتراکی مناسب برای سایت‌های پرترافیک می‌باشد. انواع هاست که در سامانه پارس پک می‌توان یافت شامل میزبانی ابری، میزبانی اشتراکی، میزبانی ابری دانلود، نمایندگی میزبانی ابری ویندوز،میزبانی ابری ایران، میزبانی ابری خارجی، میزبانی ابری لینوکس، میزبانی ابری ویندوز، میزبانی ابری دایرکت ادمین، ابری وردپرس، ابری جوملا می‌باشد.

در حال حاضر سامانه پارس پک با ارائه کد تخفیف 20 درصدی این امکان را برای شما فراهم ساخته تا شما عزیزان با توجه به نیاز خود از هاست‌های ارائه شده با توجه به ویژگی هرکدام تهیه و خریداری نمایید و در وب‌سایت خود با مناسب‌ترین قیمت بهره‌مند شوید.

برای ورود به سامانه پارس پک و استفاده از کد تخفیف 20 درصدی بر روی دکمه‌ی “خرید کنید” کلیک نمایید.

این تخفیف را به اشتراک بگذارید: