متاسفانه این کد تخفیف منقضی شده :(
برای مشاهده سایر کد تخفیف‌های برند همراه اول کلیک کن.
مدت اعتبار :
منقضی شد!
این کد تخفیف رو پرینت کن!
اضافه به علاقه مندی ها

تخفیف مشترکین همراه اول دهه کرامت

67#*100*
کپی کن

همراه اول برای مشترکین دائمی و اعتباری سیم کارتهای همراه اولی خود در هفته کرامت، ولادت حضرت معصومه (س) در 22 خرداد ماه تا ولادت امام رضا (ع) در 1 تیر ماه بسته های اینترنت با تخفیف ویژه برای مشترکین دائمی، اعتباری و انارستان در نظر گرفته است.

این بسته‌ها شامل: 3 گیگابایت اینترنت، 3 ساعت مکالمه به مدت 3 روز و با قیمت 10 هزار تومان برای مشترکین دائمی و اعتباری و 7 گیگابایت اینترنت به مدت 7 روز با قیمت 7 هزار تومان ویژه مشترکین انارستان می‌باشد.

تمام مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری برای خریداری و فعالسازی این بسته‌ها کافیست کد #67*100* را شماره‌گیری نمایید و همچنین مشترکین انارستان با شماره‌گیری کد دستوری *100*6671# بسته های خود را خریداری نمایند. توجه نمایید که خرید مجدد بسته پس از پایان رسیدن حجم و یا زمان آن در بازه زمانی طرح دهه کرامت امکان پذیر می‌باشد. همچنین مشترکین دائمی و اعتباری امکان فعالسازی این بسته‌ها همزمان با سایر بسته‌های اینترنت و یا مکالمه را نیز دارند ولی با سایر بسته‌های ترکیبی امکان پذیر نمی باشد. برای مشترکین انارستان امکان فعالسازی این بسته با کلیه بسته‌ها به صورت همزمان وجود دارد.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر در وبسایت همراه اول بر روی دکمه ی “خرید کنید” کلیک نمایید.

این تخفیف را به اشتراک بگذارید: