متاسفانه این کد تخفیف منقضی شده :(
برای مشاهده سایر کد تخفیف‌های برند کشمون کلیک کن.
مدت اعتبار :
منقضی شد!
این کد تخفیف رو پرینت کن!
اضافه به علاقه مندی ها

کوپن 12 درصدی محصولات طبیعی کشمون

ordibehesht
کپی کن

این تخفیف برای تمامی کاربران عضو شده سامانه کِشمون می‌باشد.

سامانه کِشمون یک سامانه برای فروش محصولات کشاورزی بین مصرف کننده و کشاورز می‌باشد. در کشمون محصولاتی همچون زعفران، زرشک، عسل، خرما، کشمش، برنج و انواع چای درجه یک را می‌توانید با یک جستجوی ساده پیدا کنید و خرید خود را نهایی نمایید. تمامی محصولات با استفاده از کنترل کیفی، نمونه برداری و بررسی میشوند و در صورت لزوم به آزمایشگاه‌های تایید شده ارسال می‌شوند. همچنین با کشاورز مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید و محصول خود را با مناسب‌ترین قیمت خریداری نمایید.

در حال حاضر اگر قصد خرید محصولات طبیعی دارید با کوپن تخفیف 12 درصدی بالا می‌توانید بر روی سفارش محصولات خود بهره‌مند شوید و محصول مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب خریداری نمایید تا با بسته‌بندی‌های مناسب با طبیعت برای شما ارسال شود. این محصولات شامل انواع عسل طبیعی، زعفران، زرشک، خرما، چای و غیره می‌باشد.

بر روی کادر سبز رنگ ” خرید کنید ” کلیک نمایید تا به صورت مستقیم وارد صفحه مورد نظر شده و از تخفیف در سبد خرید خود استفاده کنید.

این رو می‌دونستید که، با نصب افزونه «آفِـمون» روی سیستم خودتون می‌تونید از آخرین تخفیف‌ها باخبر شید و هیچگونه تخفیفی را از دست ندید؟ پس اگر نصب نکردی همین حالا انجامش بده پشیمون نمیشی.

این تخفیف را به اشتراک بگذارید: