مدت اعتبار :
تخفیف دائمی است
این کد تخفیف رو پرینت کن!
اضافه به علاقه مندی ها

بُن تخفیف 50 هزار تومانی برای خرید اول از بنیکس

OFM50FST
کپی کن

از زمان‌های قدیم بر این باور بوده‌اند که غرور مردانه و اعتماد به نفس از اصلی‌ترین عامل‌های جذابیت مردان است و از همه مهمتر اینکه استایل هر شخص می‌تواند در لحظه اول تصویر دقیق و روشنی در ذهن افراد مختلف داشته باشد. پس بر این اساس است که مردان نیز همانند زنان به دنبال لباس‌های شیک برای استایل کردن مناسبت‌های مختلف خود هستند و سعی دارند تا شخصیتشان را با شیک پوشی و خوش لباس بودن نشان دهند.

پس اگر می‌خواهید با هوشمندی استایل شخصی خودتون رو داشته باشید و با مد روز پیش بروید کافیست تا به وب‌سایت فروشگاهی “بنیکس” مراجعه کنید و از میان هزاران لباس موجود در فروشگاه اینترنتی، لباس‌هایی که مد نظر دارید را خریداری کنید و استایل شیک و جذاب خودتون رو بزنید.

آفِــمون برای شما همراهان همیشگی یک کد تخفیف ویژه و اختصاصی در نظر گرفته تا با خیال راحت لباس خود را خریداری کنید و تخفیف بگیرید، این کد شامل 50 هزار تومان تخفیف بوده و برای خرید اول شما از سایت فروشگاهی بنیکس می‌باشد.

برای استفاده از این تخفیف تنها کافیست تا کد دستوری ارائه شده بالا را کپی کنید و در هنگام ثبت سفارش خود از سایت بنیکس آن را اعمال نمایید تا از مبلغ فاکتور شما کاسته شود.

برای ورود به سایت فروشگاهی بنیکس بر روی کادر سبز رنگ “خرید کنید” کلیک نمایید تا مستقیم وارد سایت شوید.

این تخفیف را به اشتراک بگذارید: