متاسفانه این کد تخفیف منقضی شده :(
برای مشاهده سایر کد تخفیف‌های برند پارس پک کلیک کن.
مدت اعتبار :
منقضی شد!
این کد تخفیف رو پرینت کن!
اضافه به علاقه مندی ها

سرور vps با بُن 5 درصدی پارس پک

FC-2020KJG
کپی کن

سامانه پارس پک ( پارس پروا ) برای پشتیبانی از سرورهای مجازی، سرورهای قدرتمند را ارائه می‌دهد که شامل انواع سرور مجازی‌ اختصاصی، سرور ابری، خدمات هاستینگ می‌باشد. برای تمامی سازمان‌های دولتی، ارگان‌ها، خبرگزاری‌های بزرگ، گیم سرورها و غیره خدمات گسترده‌ای را در کنار پشتیبانی کادر فنی ارائه می‌دهد. سرورهای مجازی پر سرعت پارس پک می‌تواند بهترین گزینه برای توسعه کسب و کار شما باشد. در سامانه پارس پک سرور مجازی با دو سیستم عامل لینوکس و ویندوز ارائه می‌شود. سرور VPS علاوه بر سیستم عامل‌های مختلف کیفیت و سرعت بالا را ارائه می‌دهد.

در حال حاضر سامانه پارس پک با ارائه کد تخفیف 5 درصدی این امکان را برای شما فراهم ساخته تا شما عزیزان با توجه به نیاز خود از بین پکیج‌های 3، 6 و یکساله موجود، سرور VPS مورد نظر را با تخفیف خریداری نمایید.

این سرور قابلیت دسترسی مستقیم با ابزار VNC از طریق پنل ابر سرور را خواهد داشت و از مزیت‌های آن مقیاس پذیری جهت ارتقا سرورها به پلن بالاتر می‌باشد و همچنین این سرویس با 50 گیگ فضای FTP جهت تنظیم بکاپ گیری رایگان را شامل می‌شود.

بر روی کادر سبز رنگ ” خرید کنید ” کلیک نمایید تا به صورت مستقیم وارد صفحه مورد نظر شده و از تخفیف در سبد خرید خود استفاده کنید.

با نصب افزونه «آفِـمون» بر روی سیستم خود می‌توانید از آخرین تخفیف‌ها باخبر شوید و هیچگونه تخفیفی را از دست ندهید.

این تخفیف را به اشتراک بگذارید: