مدت اعتبار :
تا 31 روز دیگر
این کد تخفیف رو پرینت کن!
اضافه به علاقه مندی ها

استفاده رایگان از وب اپلیکیشن پومودورو

آیا برای انجام کارهای شخصی روزمره خودتون و یا کارهای اداری، پروژه‌ها دچار سردرگمی می‌شید و کارهای خودتون و در زمان مشخص نمی‌تونید مدیریت کنید؟ اگر می‌خواهید تمام کارهای خود را به درستی،با تمرکز کامل و به موقع انجام دهید از پومودورو استفاده کنید!

حتما میپرسید پومودورو چیه؟ «پومودورو من » یک تکنیک مدیریت زمان، برای انجام بهینه کارها و استفاده هرچه بهتر از زمان هست. با وب اپلیکیشن «پومودوروی من»، تمرکز کنید، زمان خود را مدیریت کنید و از انجام بهینه‌ی کارها لذت ببرید.

پومودورو چطوری کار میکنه؟ کافیه برای خودتون یک لیست از کارهایی که باید انجام بدید آماده کنید و برای هر کدوم از کارهاتون یک دسته‌بندی مشخص کنید تا در وب اپلیکیشن پومودورو با توجه به کارهای تعریف شده و تعیین زمان انجام کار و حتی زمان استراحت بین کارهای تعریف شده‌ی شما، مشخص کند چه ساعتی همه‌ی کارهاتون تمام میشه.

برای شروع چه کاری باید بکنیم؟ بعد از مشخص کردن کارهای خود، کار مورد نظر و انتخاب کنید و دکمه‌ی شروع را بزنید. نکته اینجاست که بعد از زدن دکمه‌ی شروع به مدت 25 دقیقه فقط باید روی کار تمرکز کنید و کارهای غیر ضروری مثل تلفن حرف زدن، چک کردن شبکه های اجتماعی و حرف زدن با شخص دیگر را انجام ندید. توجه داشته باشید که یک پومودورو 25 دقیقه‌ای رو نصفه رها نکنید! قصد این اپلیکیشن تمرکز کردن بر روی کار‌های خودتون می‌باشد. بعد از اتمام 25 دقیقه تایم استراحت شما شروع میشه، که در تنظیمات موجود در اپلیکیشن پومودورو میتونید تایم استراحت و پومودورو خودتون و بیشتر یا کمتر کنید.

و با ثبت نام در وب اپلیکیشن «پومودورو من» می‌تونید تمام کارهای انجام شده رو به تفکیک روزهایی که کار انجام دادید مثل «امروز»، «دیروز»، «هفته گذشته»، «ماه گذشته»، دسته‌بندی، جزئیات زمان و تعداد پومودوروها رو ببینید. و در آخر با ارائه گزارش‌های کامل با استفاده از جدول‌ها، چارت‌ها و نمودارها میتونید از وضعیت کارهای طول هفته و ماه مطلع شوید.

امکاناتی که پومودورو در اختیار شما قرار میدهد شامل تفکیک مدیریت زمان پومودورو، زمان‌سنج حرفه‌ای، گزارش‌گیری، تنظیمات شخصی سازی، حالت شب، هم‌گام‌سازی در همه دستگاه‌ها می‌باشد.

برای ورود به وب اپلیکیشن پومودورو و بهره‌مندی از این اپلیکیشن بر روی دکمه‌ی ” خرید کنید ” کلیک نمایید.

این تخفیف را به اشتراک بگذارید: