مدت اعتبار :
تخفیف دائمی است
این کد تخفیف رو پرینت کن!
اضافه به علاقه مندی ها

کد تخفیف 40% خرید نسخه حرفه‌ای بانلینک

offemoon
کپی کن

اگر برای برقراری ارتباط با مخاطب خود در شبکه‌های اجتماعی، پیامرسان‌های مختلف و یا در محیط کاری دچار مشکل و سردگمی شده اید که از چه طریق و در کمترین زمان ممکن تمام این راه‌های ارتباطی را به مخاطب خود معرفی کنید، پس این پیشنهاد را از دست ندهید. نسخه حرفه‌ای بانلینک این مشکل را حل کرده است، تنها فقط با یک لینک براحتی تمام راه‌های ارتباطی خود را به مخاطب خود ارائه دهید.

با استفاده از این سرویس می‌توانید بی‌نهایت لینک ایجاد کنید و همه‌ی لینک‌های ایجاد شده را در دسته‌بندی‌های مختلف در پروفایل خود ساماندهی کنید و فقط با یک URL بانلینک خود را ارائه کنید. همچنین QR Code اختصاصی لینکتان را میتوانید به مخاطبان خود ارائه دهید و یا کارت ویزیت مجازی خود را با QR Code منتقل کنید. مخاطبان شما تنها با اسکن QR Code می‌توانند به پروفایل و تمامی لینک‌ها و راه‌های ارتباطی شما دست پیدا کنند. لازم به ذکر است که بانلینک با ارائه نسخه عادی، نسخه حرفه‌ایی و نسخه فوق حرفه ای این امکان را برای شما ایجاد کرده تا با توجه به نیاز خود از این نسخه ها استفاده نمایید. شما عزیزان با ساختن پروفایل شخصی در بانلینک میتوانید نسخه‌های موجود را مشاهده و با توجه به خواسته‌ی خود انتخاب نمایید.

پس اگر شما قصد دارید بانلینک شخصی خودتان را به صورت نسخه حرفه‌ای داشته باشید، عجله کنید. برای خرید بانلینک نسخه حرفه ای از کد تخفیف 40 درصدی بالا بهره مند شوید، برای ورود به وب‌سایت بانلینک و استفاده از کد تخفیف کافیست تا بر روی دکمه‌ی “خرید کنید” کلیک نمایید.

این تخفیف را به اشتراک بگذارید: