متاسفانه این کد تخفیف منقضی شده :(
برای مشاهده سایر کد تخفیف‌های برند لندین کلیک کن.
مدت اعتبار :
منقضی شد!
این کد تخفیف رو پرینت کن!
اضافه به علاقه مندی ها

کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی ساخت لندینگ پیج در لندین

offemoon
کپی کن

لندینگ پیج حرفه ای بساز و کلیک‌های بیشتری رو به مشتری تبدیل کن!

لندینگ پیج یا صفحه فرود چیست؟ لندینگ پیج به شما این امکان را میدهد تا کلیک‌های بیشتر در صفحه شما به مشتری شما تبدیل شوند. یک لندینگ پیج از صفحه وب مستقل تشکیل شده است. جایی که بازدیدکننده را هنگام کلیک بر روی تبلیغات دیجیتال فرود می‌آوریم. می‌توانید با ساخت یک لندینگ پیج استاندارد باعث افزایش آگاهی از محصولات یا خدمات خود و همچنین ایجاد تعامل بین مخاطبان بیشتر با کسب و کار خود شوید تا مخاطبان بیشتری بتوانند محصولات و خدمات شما را درک کنند و با آگهی به مشتری شما تبدیل شوند. در لندین می‌توانید بدون نیاز به طراحی در وردپرس،لندینگ‌های بسیار جذاب و با امکانات بالایی بسازید.

ساخت یک لندینگ پیج، صفحه فرود تنها با ثبت نام در لندین و ساخت لندینگ پیج اختصاصی با استفاده از ابزار‌های لندین متناسب با هویت بصری برند شما و با توجه به سلیقه خودتون و در آخر وصل شدن به آدرس و ابزار‌های خود انجام می‌شود.

اگر شما قصد دارید تا یک لندینگ پیج حرفه‌ای بسازید این فرصت را از دست ندهید، تنها کافیست با مراجعه به وب‌سایت لندین از پکیج های آن با 50 هزار تومان تخفیف بهره‌مند شوید،برای ورود به وب‌سایت لندین روی دکمه‌ی “خرید کنید” کلیک نمایید.

این تخفیف را به اشتراک بگذارید: