متاسفانه این کد تخفیف منقضی شده :(
برای مشاهده سایر کد تخفیف‌های برند استادکار کلیک کن.
مدت اعتبار :
منقضی شد!
این کد تخفیف رو پرینت کن!
اضافه به علاقه مندی ها

40 درصد کد تخفیف سرویس مبل شویی از استادکار

ostkWINT2
کپی کن

خانه تکانی خود را شروع کردید؟ چیزی به شروع سال جدید نمانده و اگر برای شست و شوی منزل خود به خصوص مبل‌های خود نیازمند نیروی کمکی هستید این تخفیف را از دست ندهید.

همه‌ی ما به تمیزی و پاکیزگی منزل خود اهمیت میدهیم و برای همیشه تمیز و مرتب بودن آن تلاش میکنیم. اما گاهی اوقات پیش می‌آید که زمان کافی برای تمیز کردن منزل خود و یا محل کار خود را نداریم و نیازمند اشخاص توانمند در این حوزه هستیم. سایت استادکار این امکان را برای ما فراهم کرده تا به راحتی و در اسرع وقت منزل و یا محل کار تمیز و مرتبی داشته باشیم.

برای شستشوی مبلمان خود به دنبال خدمات شستشو اصولی و دقیق هستید کافیست تا به سامانه استادکار وارد شوید و بعد از انتخاب خدمات مد نظر خود و با استفاده از کد تخفیف بالا از 40 درصد تخفیف برای خدمات با سقف تخفیف 30 هزار تومان برای شستشوی مبلمان خود بهره‌مند شوید.

برای ورود به سایت استادکار و استفاده از سرویس مبل شویی با 40 درصد تخفیف بر روی دکمه‌ی سبز رنگ ” خرید کنید ” کلیک نمایید.

افزونه آفِـمون رو روی سیستم خودت نصب کن تا از تخفیف‌ها جا نمونی!! برای نصب افزونه اینجا رو کلیک کن تا آموزش کامل و ببینی.

این تخفیف را به اشتراک بگذارید: