متاسفانه این کد تخفیف منقضی شده :(
برای مشاهده سایر کد تخفیف‌های برند آلین لند کلیک کن.
مدت اعتبار :
منقضی شد!
این کد تخفیف رو پرینت کن!
اضافه به علاقه مندی ها

بُن 150 هزار تومانی خرید لوازم مدرسه با آلین لند

bts610
کپی کن

کمتر از یک ماه دیگه مدارس باز میشن، اگر هنوز خرید لوازم مدرسه رو انجام ندادید همین حالا بهترین فرصت هست که تمامی خرید خودت رو یکجا با کلی تخفیف انجام بدی.

سامانه فروشگاه اینترنتی آلین لند در زمینه‌ی محصولات سوپرمارکتی، آرایشی و بهداشتی، همچنین لوازم خانگی، الکترونیکی، مد و پوشاک با بهترین کیفیت و اصالت کالا از بهترین برندهای کشور فعالیت دارد و شما می‌توانید با خیال راحت از سلامت کالاهای موجود در وب‌سایت، سفارشات خود را ثبت نمایید و با قیمتی مناسب در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

با مراجعه به صفحه “بازگشت به مدرسه” می‌توانید محصولات مورد نیاز خودتون رو خریداری کنید و در هنگام ثبت سفارش با کد تخفیف 150 هزار تومانی ارائه شده بر روی خرید بالای 550 هزار تومانی خود اعمال کنید و تخفیف هیجان انگیز و بگیرید.

بر روی کادر سبز رنگ ” خرید کنید ” کلیک نمایید تا به صورت مستقیم وارد صفحه مورد نظر شده و از تخفیف در سبد خرید خود استفاده کنید.

این رو می‌دونستید که، با نصب افزونه «آفِـمون» روی سیستم خودتون می‌تونید از آخرین تخفیف‌ها باخبر شید و هیچگونه تخفیفی را از دست ندید؟ پس اگر نصب نکردی همین حالا انجامش بده پشیمون نمیشی.

این تخفیف را به اشتراک بگذارید: